BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

Rozpoznawalność, znajomość czy lojalność?

Firmy starają się budować markę. Wierzą, że ta marka pomoże im w co najmniej 3-ch obszarach. Pierwszy to rozpoznawalność, drugi to budowanie lojalności, która może dać rentę monopolistyczną. Każdy z poziomów inaczej się osiąga. Kluczem do rozpoznawalności czy znajomości jest posiadanie marki. Wiele firm te tworzy, wiele też sporo w nie inwestuje. Po co to […]

Widoczność, pozycja, ctr i działanie

Internet to obecnie jeden z najważniejszych obszarów pozyskiwania klientów. Sam sposób tego pozyskiwania podobny jest do tego znanego ze świata off-line, jednak są też rzeczy specyficzne. Tak jak off-line klient najpierw powinien dowiedzieć się o istnieniu firmy. Jednak już droga tego, jak się dowiaduje, jest on-line zupełnie inna. Tu dominuje wykorzystanie wyszukiwarki. Z jednej strony […]

Lojalność online

Firma handlowe zwykle walczą o lojalność klientów. Wydaje im się, że na takich klientach najlepiej zarabiają, gdyż nie trzeba już wydawać na ich pozyskiwanie, zwykle marketing. Tak nie jest, najlepiej zarabiają na klientach przypadkowych. Uwaga. „lojalni klienci są trudni”. A przez to wcale nie tacy zyskowni, jak myśli większość firm myśli, uparcie o nich walcząc. […]

Fazy zakupu w Internecie

Zakup to nie jednolity proces, składa się z faz, postępujących kolejno. Tak ma każdy zakup. Jednak w przypadku te fazy występują łącznie, czasem wręcz zlewają się w jeden proces, jak ma to miejsce w sprzedaży impulsowej. Tak jest w tradycyjnym handlu, z kolei w e-handlu te fazy są wyraźnie rozdzielone. Wyraźny rozdział faz ma znaczenie […]

Z galerii handlowej do Internetu

Pandemia COVID skłoniła wiele firm handlowych do zwiększenia czy wręcz rozpoczęcia aktywności typu e-commerce. Zwykle te firmy już wcześniej prowadziły sprzedaż w Internecie, ale to był raczej dodatek czy uzupełnienie działalności off-line. Teraz to staje się kanał znaczący, a nawet dominujący. To moment, gdy firma musi zacząć inaczej podchodzić do Internetu. To już nie tylko […]

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.