BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

Fazy zakupu w Internecie

Zakup to nie jednolity proces, składa się z faz, postępujących kolejno. Tak ma każdy zakup. Jednak w przypadku te fazy występują łącznie, czasem wręcz zlewają się w jeden proces, jak ma to miejsce w sprzedaży impulsowej. Tak jest w tradycyjnym handlu, z kolei w e-handlu te fazy są wyraźnie rozdzielone. Wyraźny rozdział faz ma znaczenie […]

Z galerii handlowej do Internetu

Pandemia COVID skłoniła wiele firm handlowych do zwiększenia czy wręcz rozpoczęcia aktywności typu e-commerce. Zwykle te firmy już wcześniej prowadziły sprzedaż w Internecie, ale to był raczej dodatek czy uzupełnienie działalności off-line. Teraz to staje się kanał znaczący, a nawet dominujący. To moment, gdy firma musi zacząć inaczej podchodzić do Internetu. To już nie tylko […]

Konwersja online

E-handel jest przyzwyczajony do tego, że konwersja w Internecie jest niższa niż w sprzedaży podobnych produktów offline. W kanale tradycyjnym konwersja 20% i więcej nie jest niczym nadzwyczajnym, a istnieją koncepty gdzie przekracza 40%. Tymczasem online już 2% to dobry wynik, a najlepsi z trudem zbliżają się do 5-7%. Uwaga. „co to jest konwersja?” To […]

Czy przyszłością e-commerce jest model omnichannel?

Omnichannel to w założeniu idealny model funkcjonowania firmy handlowej, która sprzedaje w wielu kanałach dystrybucji jednocześnie. Jego osią jest integracja percepcji klienta. W omnichannel doświadczenia klienta powinny być takie same, niezależnie od tego, z jakiego kanału sprzedaży aktualnie korzysta. To jednak także model, który znacznie ogranicza możliwości e-handlu, a na pewno nie pozwala wykorzystać wszystkich […]

Łatwiej urosnąć niż się skurczyć

Kiedy w firmie (czy w jej otoczeniu) pojawia się kryzys, firmy zwykle reagują „okopaniem się”. Zaczynają rozglądać się, gdzie można oszczędzić, co ograniczyć, żeby utrzymać rentowność, mimo spadającej sprzedaży. Na początku to łatwe, gdyż firma, której się wiedzie, zwykle zaczyna być rozrzutna. Pojawiają się niepotrzebne stanowiska, zakupy, które niczego nie dają, zaczyna też hojniej wynagradzać […]

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.