BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

Obietnica Konceptu Sprzedażowego

Klienci odwiedzają firmy ze względu na to, jakie te są. A raczej ze względu na to, co im najpierw obiecały, a potem czy tego dotrzymały. Obietnicę składa Koncept Sprzedażowy firmy, a dotrzymuje jej Model Biznesowy. Co to jest jedno i drugie? Przewaga, Model, Koncept Każda firma jakoś działa. To działanie można opisać w uproszczony sposób, […]

Prawo do błędu

Pracownik powinien zawsze mieć prawo do błędu. I trzeba mu to prawo zakomunikować, ale też respektować w praktyce. Sprowadza się to do stwierdzenia: „jeśli działałeś w interesie firmy, a przynajmniej byłeś o tym przekonany, nie spotka cię nic złego, poza wyjaśnieniem”. Dlaczego to takie ważne? Gdyż inaczej trzeba zapomnieć o inicjatywie pracowników. Dlatego należy pozwalać […]

Up-sell

Inaczej to próba sprzedania za więcej, ale nie przez więcej, tylko przez drożej (czyli przez sprzedaż droższego produktu o tej samej podstawowej funkcji co tańszy). To nie jest łatwe, gdyż często klienci z góry przeznaczają jakiś budżet na zakupy, a przynajmniej mają wyobrażenie, ile taki produkt powinien kosztować. Dla sprzedawcy to poważne ograniczenie, z którym […]

Koszt dotarcia online

Firmy sprzedażowe żyją z tego, że zjawiają się u nich klienci, fizycznie czy wirtualnie. Zwykle to efekt poinformowania ich na różne sposoby o obietnicy, jaką im składają (której to obietnicy trzeba jednak potem dotrzymać). Jak jednak klienci mają się dowiedzieć o tej obietnicy? Trzeba im to zakomunikować, i to tak, żeby się przekonali. Czyli trzeba […]

Nie widzieć, negować, nie wiedzieć, wiedzieć, rozwiązać, zastosować

Dlaczego firmy mają kłopoty? Najpierw tego nie zauważają, potem twierdzą, że to nieprawda. Potem nie rozumieją prawdziwych przyczyn, nie mogą się zdobyć na prawdzie rozwiązanie, w końcu tego rozwiązania nie doceniają, w końcu nie potrafią go zastosować. Tymczasem prawdziwe przyczyny są inne albo robią coś gorzej niż do tej pory, albo tracą przewagę nad konkurencją, […]

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.