BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

Kompromis jest dla ego

Kompromis to nie jest najlepsze rozwiązanie, tylko ukłon w stronę ego każdej ze stron. Jego alternatywą jest dobre rozwiązanie, gdzie wcale niekoniecznie interesy (i ego) obu stron są zaspokojone w tym samym stopniu. Kompromis to wprawdzie też najlepsze rozwiązanie, ale dla stron w konflikcie. A dobre rozwiązanie ma się odnosić do całej organizacji. Działając w […]

Abonament na transport w e-commerce

Idea abonamentu na dostawę powstała łącząc pomysł na budowanie lojalności z wpływaniem na wartość transakcji. Dostawa zawsze była gratis Firmy wykorzystują tu fakt, że klienci nie chcą płacić za dostawę. Nie chcą, gdyż nie są do tego przyzwyczajeni. W handlu tradycyjnym sami przecież jechali do sklepu, wybierali, nieśli do kasy, potem do samochodu i w […]

E-logistyka

Nowoczesna logistyka kształtowała się w połowie XIX w. Od tego czasu niewiele się zmieniło, może poza ułatwieniami w postaci systemów WMS. Podstawowe schematy działania się jednak nie zmieniły. Ponieważ zaś wszyscy organizowali procesy w mniej więcej ten sam sposób, to o konkurencyjności decydowało to, kto zrobi to taniej. Przy czym liczy się koszt całego procesu […]

Czym jest lojalność klienta?

Na czym polega lojalność klienta? I jak firma na niej zyskuje? Lojalność to skłonność klienta do wybaczania. Inaczej to modyfikator tolerancji klienta na niedotrzymanie obietnicy. Uwaga. „co to jest Model Biznesowy?” To obudowa dla przewagi konkurencyjnej firmy, ale też mechanizm, który przekształca popyt w otoczeniu firmy w jej rentowność. Inaczej na to patrząc to szkielet […]

Koncept Sprzedażowy potrafi dodać wartości produktom

Model Biznesowy to kolei obudowa dla przewagi konkurencyjnej, ale też mechanizm, który przekształca popyt w otoczeniu firmy w jej rentowność. Koncept Sprzedażowy to szczególna część Modelu Biznesowego firmy, ta część którą widzi i odczuwa klient końcowy. W firmach handlowych wartą ją wydzielić, gdyż działa inaczej niż reszta Modelu ze względu na obecność w nim nieobliczalnego […]

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.