BLOG

Przeczytaj nasze artykuły

Prawo do błędu

Pracownik powinien zawsze mieć prawo do błędu. I trzeba mu to prawo zakomunikować, ale też respektować w praktyce. Sprowadza się to do stwierdzenia : „jeśli działałeś w interesie firmy, a przynajmniej byłeś o tym przekonany, nie spotka cię nic złego, poza wyjaśnieniem”. Dlaczego to takie ważne? Gdyż inaczej trzeba zapomnieć o inicjatywie pracowników. Dlatego należy […]

Up-sell

Inaczej to próba sprzedania za więcej, ale nie przez więcej, tylko przez drożej (czyli przez sprzedaż droższego produktu o tej samej podstawowej funkcji co tańszy). To nie jest łatwe, gdyż często klienci z góry przeznaczają jakiś budżet na zakupy, a przynajmniej mają wyobrażenie, ile taki produkt powinien kosztować. Dla sprzedawcy to poważne ograniczenie, z którym […]

Koszt dotarcia online

Firmy sprzedażowe żyją z tego, że zjawiają się u nich klienci, fizycznie czy wirtualnie. Zwykle to efekt poinformowania ich na różne sposoby o obietnicy, jaką im składają (której to obietnicy trzeba jednak potem dotrzymać). Jak jednak klienci mają się dowiedzieć o tej obietnicy? Trzeba im to zakomunikować, i to tak, żeby się przekonali. Czyli trzeba […]

Nie widzieć, negować, nie wiedzieć, wiedzieć, rozwiązać, zastosować

Dlaczego firmy mają kłopoty? Najpierw tego nie zauważają, potem twierdzą, że to nieprawda. Potem nie rozumieją prawdziwych przyczyn, nie mogą się zdobyć na prawdzie rozwiązanie, w końcu tego rozwiązania nie doceniają, w końcu nie potrafią go zastosować. Tymczasem prawdziwe przyczyny są inne, albo robią coś gorzej niż do tej pory, albo tracą przewagę nad konkurencją, […]

Kupiec czy szef produktu?

Jak zorganizować dział handlowy? To nie tylko kwestia nazwy, to kwestia dobrania pracownika z odpowiednimi cechami charakteru, a także postawienia mu odpowiednich celów. Każdy z nich szuka wartości gdzie indziej. Domeną kuca są negocjacje, stara się w ten sposób wyciągnąć dodatkową wartość od dostawców. Domeną szefa produktu jest to zarządzanie magiczną formułą sprzedaży, czyli wyciąganie […]

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.