To Klient, który szuka w sklepie wyłącznie promocji. Częs to sklepy obniżają ceny tylko po to, żeby zadowolić łowców okazji, tracąc przy okazji na marży na całej sprzedaży. Is totna jest zerowa wierność takiego Klienta, nawet jeśli raz przyszedł, to i tak raczej nie wróci. Szkoda się starać i wydawać pieniądze.
WARTO PRZECZYTAĆ:
- Widoczność, pozycja, ctr i działanie Internet to obecnie jeden z najważniejszych obszarów pozyskiwania klientów. Sam…
- Płaca to cena za pracę Ewentualnie skorygowana o jakość tego produktu. I jak każda cena…
- Kliknięcia, konwersja, transakcja, lojalność Firmy starają się, aby klienci byli im wierni. Wierzą, że…
- Każdy kanał sprzedaży ma swój bounce rate Także kanały naziemne, choć te ich nie mierzą, a nawet…
- Jak zbudować lojalność klienta on-line? Szczególnie jak zrobić w e-commerce? To nie jest łatwe, ale…
- Pandemia zabrała sklepom klientów impulsowych I to także w centrach handlowych. Wydaje się, że to…